Followers

Wednesday, January 26, 2011

Celcom bangang!


aku hangin tul ngan celcom ..
broadband
mcm haram je..
cam ni cite nye time kat maktab aku amik line broadband
pas tu line kat klang lembab cam siput babi line kat melaka je ok..
pas dah bis maktab aku pun decide tuk terminate broadband

mangkok tu!
pas tu bulan 12 2009
call la customer service celcom
call la ckp aku nak terminate..
ok..offline sudah..

pas tu bulan 11 2010
aku terima surat dr celcom
BILL TERTUNGGAK RM350
aku terus mendail 111
"puan kami x menerima sbrg report yg puan nak terminate:
argh!!!!!!!!!

"RM350 tu denda pun terminate awal dari KONTRAK"
aku pun maki seranah

"kenapa time sy call utk terminate hari tu u all x bg tau akan kene denda?????
knp x tnye pun broadband sy ade kontrak ke x??"
baru aku tau kene adenye kontrak utk line phone ke atau pe2
service
sbb disitu la dorg nak curik duit org! pas tu yg jadikan cerita..

pas tu paksa org bayar..

korang2 pas ni hati2 la ek..

0 orang dah ngomen: