Followers

Wednesday, June 22, 2011

Buah zuriat



"Di sanalah Zakaria mendoa kepada Tuhan.
Ia berkata: Berilah aku keturunan yang baik daripadaMu. Sesungguhnya Engkaulah
yang memperkenankan segala doa."

Buah yang berbulan aku simpan 
trima kasih pada jo 
yang memberi buah ini kepad a aku
blum terbuka hati aku nak minum air buah ni time mung bg kat aku
tetibe tergerak hati nak minum air buah zuriat ni

orang kata minum air ni sng nak lekat
tepat jam 4ptg 22/6/2011
aku membelah buah ni dengan kuasa kederat aku

huh!
airnye kelat oooo
adik aku menutup telinga melihat aku minum air ni
bukan nak ttp mata
tp tt telinga..
pe dah..
die ttp telinga sbb xnak dgr aku muntah
sbb klu aku muntah die pun nak muntah
weerkk..

sape baca post aku ni korang wajib doakan aku ye!
trima kasih...

1 orang dah ngomen:

jurazida kamaruzaman said...

babe..sentiasa doa utk ko..dan utk aku juga ye...