Followers

Friday, November 11, 2011

Di hari 11/11/11

Memori seindah mimpi
mimpi seindah bulan
bulan seindah november
november seindah sebelas

hari ni sekolah aku 
sk *g ****, klang
telah mengadakan prgram 
sambutan hari kanak-kanak
menu ikhlas aku hari ni ialah nasik goreng seafood
seronok aku melihat anak didik ku makan masakan aku yg x seberapa itu
walaupun yg dapat menghadirkan diri hanyalah 8 orang
aku cukup gembira memberi hidangan kepada mereka
"cikgu doakan kamu semua berjaya akan datang ye!"

sepetang 11/11/11 banyak urusan yang perlu aku selesaikan
turut memenuhi janji ku pada temanku
terima kasih teman kerana sudi menemu janji dgn ku
terus ke terminal bersepadu selatan-bandar tasik selatan

sejurus menempuh destinasi berikutnya
ke ampang hilir
dengan tak sengaja menjerat kan diri ke tgh kota raya
arghhh..
nasib jem sket time je,

sejenak di ampang hilir,
hujan turun dengan lebatnya.
makcik aku nak wat tahlil esok
cuba meringgankan tulang menolong apa
yang patut..wlpun time tu 
penatnye aku rasakan..

Seketika menerjah shah alam 
menganto speedlite aku yg sakit
singgah sekejap menjamah makanan
dipetang hari...gurhhh kenyang

sesampai di rumah mengemas apa yg perlu
terlintas di bilik belakang terus 
tangan aku mencapai mic
terus aku 'sumbangkan' dipetang 11/11/11


mlm 11/11/11 aku nak balas sume 
balas sume negetif tidur aku.
ZZZZzzzzzzzzzzzzzZZZ

0 orang dah ngomen: