Followers

Thursday, June 21, 2012

nukisan

Dah lama rasanya x mencontengkan entry di laman sesawang
yang dah bersawang ni.
terlalu sibuk sampai terlupa dan xtau apng di di lukiskan kat dinding ni.
malam ni dengan keadaan membonsakan aku melukiskan seketika,
part pertama pasal operation aku,

operation
at putrajya, terasa ini lah kali terakhir aku 
menyerahkan diri di hospital, sangat2 serik.
bila ketahanan diri dan ketabahan diri itu kurang
yg sakit jadi bertambah sakit.
apa nak jadi .. jadi la 

  • ini la kali terakhir aku mengoprate kan diri.
harap selepas ini aku akan sihat seperti sedia kala ya ALLAH.

Percutian
percutian secara sekejap dan sekeping sepinggang.
sangat enjoy dan beronokkan.
menjadi kurang ronok ade part of sduleche diselitkan dengan kepalitan.
biasalah klu dah ramai,
macam2 kerenah bernanah.
telah kan yang pahit ludahkan yang manis.

Pekerjaan
setibanya di alam persekejaan
aku jadi blur kejap
had mane keje yang aku tinggalkan dan yang telah disiapkan??
jenuh membelek2 satu ke dua per tiga
lebam beb.

0 orang dah ngomen: