Followers

Sunday, August 5, 2012

Mati hidup semula

Syukur alhamdulillah
apa yang berlaku jadikan pengajaran,
setelah 1bulan lebih mengalami bleeding yang ngeri,
jumaat (3/8/2012) aku telah ditemukan dengan insan yang menjadi perantaraan doaku,

jumaat
9am - call putrjaya O&G
"nurse camne ni sy dah injek L****N pun still bleeding
semalam sy pitam di tempat keje, so how?"
nurse "ok puan , puan dtg je terus ke emergency"
laaa...senangnye ko jawab ekkk..

khamis
Tak tahu kat mane nak mengadu keresahan di hati melainkan memohon kepadaNYA,
terdetik ingin berbual ngan cik shu di BBM
"shu camne ni aku dah x leh tahan bleeding hampir sebulan, dah x larat mengadap ni"
shu "ok, klu ko dah ckp cam tu , aku turut bersimpati dengan ko, ko try g tempat ni *********** aku bawak mak aku syukur dah sihat smpi sekarang"
ALLAH dah berikan aku jalan untuk menemukan kesihatan yang sempurna pada diri aku.

jumaat
setelah menyetup perjanjian dengan pusat perubatan tersebut aku dan husb dan mak
menuju ke destinasi,
sampai di sane terkejut melibat timbunan org dengan perbagai jenis kaum, bangsa dan agama.
tanpa berlenggah aku duduk menunggu turn.
tetiba kuar seorg lelaki perkupiah putih, perpelikat dan mengenakan baju melayu hijau.
'ni ke doktor yg cik shu ckp tu ek??'
YA ALLAH kau perkenankan la doa hambaMU kali ini...amin
terus aku berdoa sepantas melihat lelaki itu.

Puan Azurah
"U yang bleeding td ye??, sound very serius "
"ok u seat down first i want see u latter"
'ok' jwbku

Puan Azurah
masuk ke dalam sekarang"
dup dub dub dub
setelah melakukan seperti di arahkan
tumbuhan yang menyakitkan telah dikeluarkan depan mataku, dengan keadaan sedarku.
YA ALLAH nyah la kau dari tubuhku tumbuhan!!!!

sabtu
'mak kenapa org lalok lagi ni'
"rehat banyak2, kan baru lepas oprate, ubat bius pun x hbs lg"
sepanjang hari adalah hari tidur ku
bangun tidur, makan, tidur dan tidur
zzzzZZZzzzzZZZZzzz

Ya Allah KAU sembuhkan lasegala penyakit di dalam dirikuKAU hindari la segala bala, petaka dari diri ku, KAU murahkan rezekikuKAU kurniakan aku zuriat YA ALLAH

0 orang dah ngomen: