Followers

Tuesday, August 4, 2020

2020

lama dah rupanya bersawang blog aku ni...
2020 ni post pertama aku. sibuk dengan hal kerja-kerja dan hal peribadi yang tak dapat nk larik.

Now tempoh PKPP covid-19 mengajar aku banyak erti kehidupan sebenar.

Tuah Haiqal masih seperti dahulu ada sedikit improvement,
Tia Amanda usah nak cakap la petah, x padan dengan umur.

Aku sangat bersyukur diberi peluang untuk menikmati kehidupan keluarga yang sempurna
SYUKUR ALHAMDULILLAH.
Tanpa aku sedar aku dah hidup dengan 3 org insan istimewa dalam hidup aku selama 13 tahun.

Hari yang paling bahagia bagi aku,
Papa bawak kami ke tempat kami dating dulu-dulu.
Hati aku punya la berbunga-bunga
Indahnya dapat memiliki dirinya yang dulu.

Apa yang terjadi sejak kebelakangan ini menjadikan aku semakin dewasa.
Yang manis aku pamerkan, yang pahit biarlah aku gengam sekuat-kuatnya.
Asalkan insan yang aku sayang sentiasa bahagia dan gembira.

"Ya ALLAH perliharalah mereka untuk aku"

0 orang dah ngomen: