Followers

Tuesday, November 17, 2009

S-igm

MEMUPUK DAN MENYUBURKAN KESIHATAN OTAK, MATA DAN JANTUNG
Produk ni telah diperkenalkan oleh makcikku last week..aku pun dgn yakin nye cube minum...
time aku minum ni pagi(kul 10pg)..time tu badan letih gile lepas wat sarapan ngan basuh kain ngan jemur kain....pas 1 jam aku minum tetibe badan aku jadi cam cuam..mata jadi cerah..otak pun mule berfikir apa nak wat selepas ni..aku pun meneruskan tugasku dgn mengemas bilik, menyapu (sume ar keje umah akau wat) ptg siap g dating lagi..mlm kul 10 balik x lapo pun beb..
aku pun pelik slalu aku klu x makan nasik menggigil beb...fikir punye fikir aku minum benda ni yang wat aku aktif dan cergas...hihihi promosi ni...

Otak merupakan pengarah segala aktiviti, perasaan, pemikiran dan emosi kita. Ia mengawal seluruh sistem badan. Otak manusia terdiri daripada kira-kira 140 bilion sel-sel. Walaupun beratnya hanya 2% daripada berat badan kita iaitu kira-kira 1.4 kg tetapi ia memerlukan 20% daripada jumlah oksigen dalam darah badan kita dan mesti dibekalkan secara berterusan. Memori manusia mencapai pemuncak pada kira-kira umur 20. Ia mulai merosot selepas itu. Selepas umur 40, setiap hari kita kehilangan 50-100 ribu sel-sel otak dan berkekalan tidak dapat bertumbuh lagi. Maka ia memberi kesan buruk kepada kebolehan pertimbangan dan pemikiran otak kita.

aku pun terus le bace bukunye...terus bukak web side die..ni ha...http://www.abon.my....antara kelebihan produk ni yang aku tgk die tulih...

  • memelihara kesihatan otak dan mental
  • memperkembangkan kepintaran
  • mengaktifkan sel-sel otak
  • menguatkan daya igatan
  • memajukan penglihatan dan melindungi retina
  • meningkatkan sistem imunisasi
  • menurunkan paras kolestrol dan mengawal kejadian LDL
  • memutihkan dan memulihkan keelistikan kulit, menjadi otot lebih pejal
  • menguatkan fungsi jantung
kita "memakai otak" memikir dan membina kejayaan tetapi apakah yang kite berikan kepadanya????? renung2 kan..

0 orang dah ngomen: