Followers

Friday, August 26, 2011

heart


Terasa hari ini hari amat memedihkan dalam diri aku
1st bile balik keje kucing kesayangan aku mati 
mlm smlm baru je aku peluk die belai die sampai tidur
tidur di atas dadaku...
hari ini die pergi buat selamanya

hari ini baru aku tau macam mane perasaan mmber aku 
die menangis bile kucingnya mati
hari ini terjadi pada diri aku
tanpa aku sedar air mata aku menitis tanpa henti 
bila melihat mayat baby
sob...sob...sob...

2nd agak terluka dengan seseorang 
walaupun sukar untuk aku luahkan kelukaan aku 
tp aku rasa cukup teluka dengan apa yg telah dilakukan
aku harus berdoa supaya 
aku tabah menghadapi
berhadapan dengannya
di hari mendatang...

malam ini haku seperti malam terdahulu
malam rutin haku harus ku teruskan
entah kenapa hati haku betul2 tersentuh, terasa
sepanjang apa yang berlaku hari ini
mungkinkah aku terlalu emosional?




1 orang dah ngomen:

Shiqa Nawar said...

salam.. hi sim... sabar yea... nnt beli kucin lain ea...

selamat hari raya... maaf zahir dan batin dari ku..