Followers

Friday, September 2, 2011

Minal aidil wal faizin


Sebulan berpuasa akhirnya raya yang ditunggu menjelma kembali.
Tahun ni turn beraya di kg aku pulak bergiliran dengan tahun lepas di banting, selangor
Seperti kebiasaan aku akan pulang dahulu dari toyang.
Pulang dengan penuh tugasan yang perlu diselesaikan bersama pasukan beradik ku.
Siang malam bergiliran mengatur tugasan sehingga siap selesai.
Sahur puasa terakhir sahur di mampley di sekitar sungai besar.
Terasa bahagia berkeluarga.







   
Ini lemang coklat cadbury blueberry sebanyak 30 batang yg disiapkan ptg menjelang raya
Sesi photo shoot bersama family, ini anak buah aku lelaki tunggal aku
Sesi mengutip duit raya anak2 buah aku yang comel dan cute


 Sesi mengunjungi sedara mara sebelah arwah abah sebelah Perak 

So awalan raya telah pun berlalu
seterusnya memikirkan rutin tahunan
Insyaallah 17 sept 2011 (sabtu)
Jemput datang 
ke rumah terbuka kami 
SELAMAT HARI RAYA 
MAAF ZAHIR DAN BATIN

1 orang dah ngomen:

Shiqa Nawar said...

Selamat hari raya cik zura.. maaf zahir dan batin...