Followers

Tuesday, September 6, 2011

ADIK ku

Tak tahu dimana harus aku mengalunkan perasaan ini
lepas 1...1 masalah adik bongsu ku sorg ni
latest pasal SPM die...

this week die trial @ segamat
so nak xnak kene la dok rumah nenek sedara aku tu,
hati org...perasaan orang kite xtau
tp hati aku dari hari ke sehari berkata 
makan ke adik aku ni

seribu penyesalan atas keputusan yg telah aku putuskan last year
klu aku tau jadinya begini x akan aku biarkan 
adik aku bersekolah diJOHORian itu

so sekarang tugasan aku menguruskan adik aku 
menjadi calon menumpang..
"SESAPE TAU CAM NE NAK WAT BGTAU AKU SEGERA!"

tak sudah menyesali 
semua telah tertulis olehNYA

now 
harus
berdoa
dan
berdoa

supaya adik ku itu berkeadaan baik hendaknya
semoga dia dpt menjawab soalan dengan tenang dan mudah.
amiiiinnn.

0 orang dah ngomen: