Followers

Monday, October 23, 2017

Me Time To Hatyai - September

TRIP TO HATYAI bersama-sama kekawan sebenarnya dirancang last minute. Pada mulanya saje berwasap dengan makcik suami yang tengah meting dengan jejiran nak g ke Hatyai. Soalan "bleh sy ikut?" dengan beraninya aku bertanya kepada dia... Boleh tp kene bawak kawan sebab acik dah ada partner. Aku pon dengan lajunya menaip wasap ke pada kawan baik aku tanya nk joint x?.. Pas setuju aku pon bgtau kt cik ani yang aku & kawan nk ikut skali.

Tarikh dipilih 22-25september 2017, alamak...beday aku la pulak.. Tanpa pikir panjang dalam hati kata cam xde makna birthday klu org tersayang pon x igt... huhu. Esoknya isi form ke luar negara pastu terus submit aprove ke x yang penting aku dah apply. Klu ikutkan memang kene submit 3 bulan sebelum.

22September 2017
Kami berdua (hazzel) menaiki Grabcar yang dikenali iaitu suami kepada sepupu aku Shahnom. Kami bergerak ke KL Sentral selesai solat subuh pada jam 6.10pagi. Kami sampai awal di KL Sentral mybe hari ni adalah hari cuti so kenderaan di highwan kurang pada pagi ini, pada jam lebih kurang 6.45 Shahnom drop kami berdua dengan upah RM50. Setiba disana kami menunggu team dari Shah Alam, tepat 7.30 mereka sampai naik KTM dari Padang Jawa. Tepat jam 8 kami terus menaiki ETS, rasa agak rushing sebab trip kami agak ramai 11orang. Masuk sahaja ke dalam ETS pintu terus ditutup. Aku yang first time naik ni agak batak sebab sistem ETS pantas dan tepat.

0 orang dah ngomen: