Followers

Tuesday, October 27, 2009

c0ti-c0ti MaLaS.

umah upik (anak buah aku)
tempat kejadian..kuala woh

cuti sekolah bulan june tahun ni aku lepak kat kg dengan fmly..fmly is everything..aku bawak mak, ucuk, upik , ija, & aye g mandi mande...bosan gak dok umah..aku g sane nek viva..malas nak bawak wira kuat minyak oooo...nak g sane x ready langsung..mak pagi2 dah bising suh bangun masak..aku tidur..ija pun same...best jugak sekali sekala g bercuti ngan fmly..upiq yang mule2 xnak men air akhirnye xnak balik plak dah dapat men air..aku last datang sini ngan arwah abah time tu x silap aku frm4 kot..lupe dah..bile sampai je aku tgk dah lain dah..bnyk perubahan yang dieorg wat..sampai sana kul 11..mandi punye mandi x sedar jam dah petang so kami pun bertolak balik dalam kul 3 petang..sampai Teluk Intan ija lak ajak singgah giant baru...aku igatkan besau lah upenye kecik je..tp bleh la barang x banyak..giant tu sebelah je mcD baru..

0 orang dah ngomen: