Followers

Tuesday, October 27, 2009

selesema BABI

saringan kat SK Malim pada jam 10.oo pagi .. sekolah ditutup untuk kuarantin....
aku dan kekawan praktikum yang lain...cam ninja lak kan...wakakakaka
MELAKA: Kanak-kanak 3 tahun mangsa ke-9 H1N1. "keadaan Iffah dilaporkan semakin tenat sebelum meninggal dunia pada pukul 4.30 petang di Hospital Melaka, semalam".
Pada 7 ogos 2009 saringan kesihatan telah dilakukan ke atas pelajar sekolah SK Malim dan juga kepada sume kakitangan SK Malim...lebih daripada 50% pelajar disyaki menghadapi tanda-tanda selesama BABI @ H1N1... pas je pengumuman cuti sekolah dikuaratin...murid sume pe lagi sorak sakan la...pe dema igat cuti free ka..cuti ganti beb!
aku dah le kene obsrve pagi tuh..kelam kabut dibuatnya..dgn budak2 yang lari sana lari sini..nak marah pun tarak guna sbb budak2 ni dah igt nak balik jek...pas je pengistiharan pagi tu aku lak ade kelas...masuk la kejap kelas...3C..ajau BM.. aku x ajau pun..aku bg keje then suh depa buat..xde mood nak mngajau pun...aku dah malas nak mengajau hari ni..dgn murid x ramai yang datang...xpe janji tangjawab aku, aku dah langsaikan...
petang lak kene g tutorila kat maktab...adeh..dah la sok ade kursus kePEGAWAIAN kat maktab...masuk je maktab kene cek suhu badan...dah macam pe tah...mmg dah
tahap teruk la h1n1 kat melaka ni...dgn jerebu ye teruk 104* IPU...teruk betuk la...pe la bala yang menimpa melaka ni...
nape la kursus sok x cancel...geram je aku..ni en Najib punye pasal la ni...xpe la klu balik pun aku offline..hihi..klu balik ahad pun kire dah online dah..hihi...

0 orang dah ngomen: