Followers

Tuesday, October 27, 2009

lunch with KPM officer




smlm aku lepak kat putrajaya, lepak opis lame daaa..sampi je kat sane aku ajak kakteh (pakai baju biru) syu(baju unggu) and sarah(baju merah) g makan kat la rizz..mmg sedap la makan kat sane sbb ade kambing bakar,sotong bakar dan ikan bakar...lepas makan dalam kul2 aku pun anto la dieorg masuk opis..1st aku xnak naik opis..ye la segan la klu tersempak ngan budk2 opis lama aku..ngan bos aku ke..pas tu aku pun naik la..sbb rindu plak nak tgk bilik aku dulu..naik je atas aku terus bukak pintu bilik aku..tetibe plak aku rase cam nak keje balik je kat sane..pe yang membuatkan aku nak keje balik kat sane..sbb kekwan yang spoting and ramai..tp pe nak wat rezeki dan ketentuan illahi aku dijadikan seorg guru..so aku kene la berjalan seperti guru, berpakaian seperti guru, makan seperti guru..dan sumela seperti guru..hehehe..dalam kul 2.30 aku pun mula nak blah..time nak kuar opis ramai plak jantan2 yang bari balik solat jumaat..en.ramzi, hazri dll..dieorg kate aku kurus...betul ke??? laki aku cakap aku dah gemuk..tang mana tah yang kurusnya..lagi 1 dieorg cakap aku dah gelap skit..wakakaka..yela dulu keje dok dalam aircorn je..skrg bertemankan matahari..xpala untuk masa depan fmly aku jugak..aku tgk sarah plak yang makin naik..myb die happy kot dah bertunang..hehehe..
pas je turun opis aku terus menuju ke kereta and terus blah...takut tersempak ngan bos keling aku lu..wakakaka

0 orang dah ngomen: