Followers

Friday, October 15, 2010

Perlu ke merajuk lama-lama?


Hurm…bagi pendapat saya la kan, tak perlu la kita nak merajuk lama-lama. Bukannya kita dapat apa-apa pun nanti. Lagi bertambah sedih dan tak happy ada la. :( Even kalau kita merajuk lama-lama pun, tak takut ke nanti kalau si dia kita tu fedup. Nanti kita juga yang rugi…


sbbnya cakap macam ni pun bukannya nak katakan tak boleh langsung kalau nak merajuk. Tetapi, biarlah berpada-pada. Cuba kita buangkan sedikit sikap ego kita itu. :wink: Cuba berikan sedikit ruang dalam hati kita untuk memaafkan kesilapan si dia. Cuba berikan sedikit hati kita untuk menerima kata-kata maaf dari si dia. Lagi pun, mungkin kesilapan yang dilakukan bukan disengajakan ataupun si dia hanya bergurau-gurau saja.

Tetapi, bagaimana untuk berhenti merajuk? Ha…itu terpulang kepada diri masing-masing. :-) Ada sesetengah orang, dia merajuk mengada-ngada. Merajuk ni sebnarnya salah 1 cara / kaedah untuk kite mengeratkan hub di antara pasangan.. :xklu dah merajuk 2 2 sape mau pujuk? mak mertua ka, pak mertua ka??.... so x perlu la merajuk lelame yang hanya memenat kan diri aje.......:roll:



2 orang dah ngomen:

cikMangga said...

alaa..nak merajuk gak!geraam tau

AMS said...

majuk skit2 sudah...