Followers

Saturday, October 30, 2010

Salah siapa




tengah syok dok jadi ustazah td kat skul
tetibe aku dpt calling dari n***
"zura ko bagi tau pada ***** pasal aku??"
tersentak aku tuduhan melulu menusuk ke telinga aku
"ko cakap pe ni?? ko ni tetibe je"
aku membalas katanya

aku terus hilang mood melakukan keje yang
sepatutnya diamanahkan pada aku hari ni
kenapa aku dituduh sebegitu
sedangkan aku kan
kawan semejanya
sebulunya

~kalau aku nak bagi tau dari dulu lagi la beb~
~aku akan bagi tau org paling hampir dengan kau~
~wat pe aku nak libatkan org luar~
~sampai hati~

ini lah org kata berbuat baik berpada-pada
dalam hati aku
menyumpah, memaki, frust dengan n***
kejadian hari ni
mengajar aku
memilih kawan
kawan apabila senang dan susah


*fikirlah dimana aku semasa
bermulanya babak cinta ko n***...



3 orang dah ngomen:

The Me said...

hmmm....
susahnya ye?
nape bile ada masalah apa2 terus mencari orang utk menjadi kambing hitam?

cikMangga said...

lumrah hidup..pahit itu sakit..manis itu indah

Shiqa Nawar said...

macam tahu je siapa... x per,sabar je la.. jadikan iktibar syng