Followers

Thursday, December 8, 2011

Minggu ke-5

Minggu ni perbezaan paling ketara dalam dri aku
yang sememangnye aku seorg yang kuat makan
lagi bertambah kuat makan...kekeke
selera bertambah-tambah
sehinggakan aku 
terkene gestrik.
siang aku makan secukupnye, selepas mgrib perut ku dah mula
berputar-putar kepedihan
aku pun mencari makanan tekak ku teringin makan bihun sup
ya ALLAH 
dalam fikiran ku tertanya-tnya kenapa aku masih lapar??
habis semangkuk binun sup aku makan 
tapi perut ku masih lapar lagik..
setibanya di rumah aku menerjah 
bungkusan roti yang ku beli td,
ku sapukan jem dan selamat 4 keping aku makan
baru perut ku lega sepunuhnya,

tepat jam 12.30 aku melenakan diri 
tiba-tiba mata ku terjaga pada jam 3.30 mlm 
perut ku bergendang mahukan makanan
aduiii bangun lah tubuh ni mencari makanan yg ade di dapur
aku sapukan jem ke roti 
lega perut ni..

nak ku sambung lenaku tapi tak terdaya
mata ku cerah bulat bagaikan disiang hari.
terdetik difikiran ku 
apakah ini??


0 orang dah ngomen: