Followers

Thursday, December 8, 2011

Minggu ke-6

Bangun seawal pagi perut ku mesti meronta-ronta mahukan makanan
berbeza dari minggu sebelum ni,
aku mula merasa geli 
melihat makanan di depanku
tp ku cuba juga untuk menelan satu persatu
cuma menunaikan kehendak perutku
yang meronta-ronta meminta makanan.

Sesuatu yang lain turut ku lihat dari segi fizikal ku,
tubuh badanku semakin mengembang
kawasan perempuan ku menunjukkan kenaikkan yang drastik
kenaikkan disertai kesakitan.

Perasaan ku menjadi sorang yang sangat sensitif
semasa makan aku memerlukan dia menemani aku
semasa aku pening aku memerlukan dia disisi aku
senang untuk aku menitiskan air mata jika dia tiada...
sangat perempuan aku di minggu ini..kekekeke..


ini lah hasil buatan orang terhadap aku..
SYUKUR ALHAMDULILLAH..
akhirnya
termakbul jugak doa hambaMU..






Inilah dugaan yang maha ESA
aku harus berdoa dan tabah menghadapi hari-hari mendatang





0 orang dah ngomen: