Followers

Tuesday, December 13, 2011

Minggu ke-7

Post ni aku tulis semasa kandungan baru nak masuk 7minggu
tekak aku teringin makan buah salah,
tercari-cari sekitar shah alam, klang buah salak
akhirnya jumpe gak..
tp kecik, bila kecik rasa buah salak ni kelat.
aku pun menelan seulas
risaukan getak/kekelatan memudaratkan 
diri aku...

minggu ni kami dan toyang merancang
untuk membuat pengesahan di klinik berhampiran
Setiba di hospital DEMC 
aku di beri cadangan beberapa org doktor
aku memilih Doktor Zamri..kekekeke

Masuk bilik doktor
aku merasa jantung ku bagai nak runtuh
risau kandungan ku bermasalah 

syukur kandungan aku ok
baby pun berada dikedudukan yang sepatutnya
ALHAMDULIILAH


1 orang dah ngomen:

MOKA said...

ni la yer... rezeki itu hak Allah..teruskan usaha jangan putus asa...